Κώστας Μακεδόνας

Πατήστε Play για να ακούσετε την συνέντευξη

Καλή σας ακρόαση
0 Κώστας Μακεδόνας ζωντανά στο Εν-τεχνο.gr 23-3-2018

eg

Γεννήθηκε τον Φεβρουαρίου 1967 στη Θεσσαλονίκη, όπου και μεγάλωσε. Η καταγωγή του είναι από τη Σαμαρίνα Γρεβενών. Ξεκίνησε σπουδές στην Ανώτατη Βιομηχανική Σχολή Θεσσαλονίκης (μετέπειτα Πανεπιστήμιο Μακεδονίας), ενώ παράλληλα άρχισε να τραγουδάει σε μπουάτ, όπου γνωρίστηκε με τον συνθέτη Σταμάτη Κραουνάκη. Το 1988 μετακόμισε στην Αθήνα όπου εμφανίστηκε μαζί με τη Βίκυ Μοσχολιού και την Τάνια Τσανακλίδου, ενώ τον επόμενο χρόνο κυκλοφόρησε τον πρώτο προσωπικό του δίσκο "Δεν έχω ιδέα" σε μουσική Σταμάτη Κραουνάκη και στίχους Λίνας Νικολακοπούλου. Έκτοτε κυκλοφόρησε δώδεκα ακόμα προσωπικούς δίσκους. Έχει συνεργαστεί με πολλούς γνωστούς καλλιτέχνες, συνθέτες και στιχουργούς (Διονύση Τσακνή, Μάνο Ελευθερίου, Μανώλη Ρασούλη, Θάνο Μικρούτσικο, Χρήστο Νικολόπουλο κ.ά.). Εμφανίστηκε επί σειρά ετών στο πλάι της Άλκηστης Πρωτοψάλτη καθώς και στις συναυλίες του Γιάννη Μαρκόπουλου. Μερικές από τις πιο γνωστές επιτυχίες του είναι: "Μόνο μια φορά", "Παρτικολαριστά (Γουστάρω)","Έκανες το λάθος", "Το ποδήλατο", "Στο Λευκό τον Πύργο", "Τρίτος άνθρωπος", "Μαργαριτάρια", "Κάτσε καλά", "Μη μου λες αντίο", "Ταξί" κ.ά. Το 2005 βραβεύτηκε στο Βατικανό μαζί με άλλους Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες και προσωπικότητες για τις δωρεάν εμφανίσεις του για κοινωνικούς σκοπούς. Εκτός από τη μουσική, ασχολείται και με τις πτήσεις και έχει δίπλωμα πιλότου για αεροπλάνο και ελικόπτερο.

eg

Εισβάλλοντας στις προσωπικές σου κρύπτες και ανοίγοντας το δικό σου «μουσικό κουτί», ποια δύναμη σε ώθησε στο μονοπάτι της τέχνης;

Νομίζω αυτά τα πράγματα γίνονται αυθόρμητα και αυτόματα, έχεις την ανάγκη με κάποιο τρόπο να εκφραστείς και ο καθένας βρίσκει τον τρόπο της έκφρασης. Εγώ ίσως από παιδί δεν έλεγα πολλά πράγματα , δε μιλούσα πολύ , δεν εξέφραζα πολύ τα συναισθήματά μου, μάλιστα τα έκρυβα πολλές φορές, πιστεύω λοιπόν πως βρήκα τον δρόμο ,την διαδρομή να εξωτερικεύω αυτά που αισθάνομαι και μ’ αυτό τον τρόπο να εκτονώνω αυτά που με βασανίζουν πολλές φορές.

Διατρέχοντας όλα τα στάδια, από το δημιουργικό μέχρι το ερμηνευτικό, ποιο στοιχείο θα θεωρούσες ως το προοίμιο της τέχνης, την πηγή της έμπνευσης;

Θεωρώ είναι πολλά, πηγή της έμπνευσής μου ήταν τα πράγματα που ήθελα να πω με λόγια και δε μπορούσα , τα έλεγα μέσα από τα τραγούδια , μέσα από την μουσική, νομίζω είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία. Νομίζω είναι αυτό που γλυτώνει πολλούς συναδέλφους μου και εμένα από το εγκεφαλικό, το ότι μπορούμε να εκφράζουμε αυτά που αισθανόμαστε μέσα από την δουλειά μας. Ο έρωτας ήταν μεγάλη πηγή, το γιατί και το εφήμερο αυτής της ζωής ήταν για εμένα πολύ σημαντικό πράγμα, από παιδί γνώρισα την απώλεια συγγενικών προσώπων ,φιλικών , όχι γονέων αλλά οι παλιές οικογένειες ήταν μεγάλες , πολλοί θείοι , πολλές θείες , πολλά τα ξαδέρφια , γνώρισα αυτό από παιδί και ήταν από τα πράγματα που μου κόστισαν πολύ . Ο πόνος που ένιωθα ήθελα να εκφραστεί μέσα από τραγούδι για να μη το δείξω στους άλλους και καταλάβουν την ευαισθησία μου.

Ιχνηλατώντας, τώρα, κανείς τη δική σου πορεία πάνω στο χάρτη του καλλιτεχνικού στερεώματος, θα συναντήσει κομβικούς σταθμούς, αξιοσημείωτες συνεργασίες με θρυλικές καλλιτεχνικές φυσιογνωμίες. Χρειάστηκε ποτέ σε κάποια από αυτές να προσαρμοστείς σε λίγο διαφορετικά από τα δικά σου μέτρα ή να κάνεις κάποιους οικειοθελείς συμβιβασμούς, ώστε να βρεθεί η χρυσή τομή;

Νομίζω συμβιβασμούς έχουμε κάνει όλοι αλλά θεωρώ ότι έχω κάνει ελάχιστα πράγματα , είχα την τύχη , βέβαια δεν είναι μόνο τύχη , είναι να ξέρεις αυτό που θέλεις να κάνεις και να ακολουθείς αυτό που έχεις στο μυαλό και στη ψυχή σου χωρίς να ξεφεύγεις δεξιά και αριστερά . Νομίζω δεν έκανα μεγάλους συμβιβασμούς κάτι το ιδιαίτερο . Αυτό που κυρίως έκανα είναι να εκφράζω αυτό που είμαι.

eg

Στη μουσική βιομηχανία η αυθαιρεσία αντανακλά. Πόσο «εκτεθειμένα» είναι τα πνευματικά δικαιώματα ενός δημιουργού σήμερα, μετά και από την αποκάλυψη του σκανδάλου της ΑΕΠΙ;

Τώρα αυτό είναι τεράστιο θέμα , είναι σημαντικό τα πνευματικά δικαιώματα πρέπει να προστατεύονται όσο περισσότερο γίνεται, είναι μεγάλο κομμάτι ιδιοκτησίας η πνευματική ιδιοκτησία. Για κάποιους είναι το μοναδικό τους έσοδο , ο μοναδικός τρόπος για να ζήσουν. Είναι πολύ λυπηρό αυτό που έχει γίνει με την ΑΕΠΙ , πιστεύω από τότε που ανακαλύφθηκε το σκάνδαλο στη χώρα, τα πράγματα θα πάρουν μια καινούρια πορεία αν και εγώ παίρνω κυρίως συγγενικά δικαιώματα γιατί είμαι ερμηνευτής δεν παίρνω πνευματικά, έχω γράψει ελάχιστα τραγούδια οπότε τα πνευματικά μου δικαιώματα είναι αστεία. Αλλά υπάρχουν άνθρωποι που πραγματικά ζουν μ’ αυτό. Υπάρχουν στιχουργοί που δεν κάνουν άλλη δουλειά ή συνθέτες που δεν εργάζονται , δεν μπορείς να τους το στερήσεις είναι ένα μέρος της περιουσίας τους.

Ένας άνθρωπος που έχει θέσει ως προπύργιο της ύπαρξής του στην αυτοκριτική, υπάρχουν πράξεις σου πουβλέποντάς τες εκ των υστέρων τις έχεις «αφορίσει»; Και αν ναι, πόσο εύκολη εν τέλει είναι μία τέτοια διαδικασία

Θα χρειαστεί να απαντήσω μόνο στο πρώτο μέρος της ερώτησης γιατί δεν υπάρχουν. Αυτό που με κάνει και χαίρομαι είναι ότι μετά από σχεδόν τριάντα χρόνια επίσημης πορείας στο τραγούδι και λίγο παραπάνω δυο τρία χρόνια πριν βγω στην δισκογραφία ,γυρίζω πίσω και δεν έχω να ντρέπομαι για κάτι ,ούτε να αφορίζω κάτι από αυτά που έκανα. Ίσως παραμέλησα λιγάκι τον οικονομικό τομέα σε σχέση με τον καλλιτεχνικό, πάντα διάλεγα να πηγαίνω στις καλές δουλειές με τους καλούς συνεργάτες , με ανθρώπους που ήξερα θα κερδίσω πράγματα και ότι θα έχω πολύ καλή συνεργασία. Διάλεγα λοιπόν να πηγαίνω σ’ αυτές τις συνεργασίες με ελάχιστα λεφτά σε σχέση με τα λεφτά που μου έδιναν οι σειρήνες δεξιά και αριστερά. Δεν έχω μετανιώσει ίσως καμία φορά περνάει από το μυαλό μου , αν είχα ακολουθήσει αυτή την διαδρομή μπορεί να είχα βγάλει τρελά λεφτά, αλλά νιώθω ευτυχισμένος ότι γυρίζω πίσω και δε ντρέπομαι για κάτι αλλιώς μπορεί και να ντρεπόμουνα τώρα.

Καθ’ όλη την πορεία σου έχεις συμπράξει με πάρα πολύ μεγάλα και καταξιωμένα ονόματα του ελληνικού μουσικού γίγνεσθαι! Υπάρχει, ωστόσο, κάποιο καλλιτεχνικό «απωθημένο» που θα ήθελες στο μέλλον να προστεθεί στις «κατακτήσεις» σου;

Όλοι αυτοί οι άνθρωποι που μου εμπιστεύτηκαν τα τραγούδια τους και όλοι οι συνάδελφοί μου οι τραγουδιστές που δουλέψαμε μαζί ήταν για εμένα σχολείο και πανεπιστήμιο και μετά από αυτό τα τραγούδια που μου εμπιστεύτηκαν και κουβαλάω αυτή την στιγμή σαν κληρονομιά μου είναι τεράστιο κέρδος, είμαι πραγματικά ευγνώμων με όσους έχω συνεργαστεί , το ξέρουν όλοι και για αυτό έχουμε πολύ καλή σχέση, πολύ καλή φιλία και είμαστε σαν οικογένεια. Απωθημένο δεν υπάρχει, ίσως με στενοχώρησε που έφυγε ο Αντώνης Βαρδής και δεν είχαμε συνεργαστεί ποτέ , ενώ πήγε να γίνει κάποια στιγμή μια συνεργασία και τελικά δεν έγινε για λόγους συγκρούσεων των εταιριών . Επίσης θα μου άρεσε μια συνεργία με τον Διονύση Σαββόπουλο ο οποίος είναι μεγάλος ποιητής, είναι από τους μεγάλους μου μέντορες και στη ζωή και στο τραγούδι.

eg

Ο καλλιτέχνης, τελικά, πρέπει να «συνομιλεί» με το χρόνο, με την εποχή του, ή και με τα δύο ταυτόχρονα;

Νομίζω ο καλλιτέχνης πρέπει να εκφράζει αυτό που αισθάνεται σε σχέση με την εποχή και το χρόνο , με το παρελθόν του , το παρόν του και μ' αυτό που ονειρεύεται σαν μέλλον . Αυτό νομίζω είναι η υποχρέωση ενός καλλιτέχνη ,όταν κάνει αυτή την δουλειά για αυτό τον σκοπό.

Όλα αυτά τα χρόνια που δραστηριοποιείσαι στο χώρο του θεάματος αντιμετώπισες ποτέ κάποια απογοήτευση και αν ναι πώς επέδρασσε αυτή επάνω σου;

Μικρές απογοητεύσεις έχουμε νιώσει , εγώ κυρίως κάποιες φορές αυτό που αισθάνθηκα σαν απογοήτευση ήταν λίγο αυτά που υπάρχουν σ' αυτή τη δουλειά , τα παρασκηνιακά , δεν μου αρέσουν καθόλου αλλά αυτό μπορεί να υπάρχει σε οποιαδήποτε άλλη δουλειά , στο χώρο της τέχνης είναι ντροπή να υπάρχουν παρασκηνιακά παιχνίδια, είναι το επίπεδο των ανθρώπων που ασχολούνται με την τέχνη είναι διαφορετικό. Δε μπορείς από αυτούς τους ανθρώπους να περιμένεις να γίνονται τέτοια πράγματα , με επηρέασε προσωρινά κάποια στιγμή και έφυγε όταν είδα ότι όλοι οι χώροι τελικά είναι το ίδιο.

Είσαι καλλιτέχνης που ασχολείσαι (πιστεύω) με την πολιτική ζωή του τόπου. Θεωρείς ότι ο Έλληνας φοβάται να τολμήσει; Επιστρέφει πάντα στις πρότερες συνταγές ακόμη κι αν ξέρει ότι είναι αποτυχημένες;

Ο Έλληνας φοβάται γενικότερα πια, γιατί δε ξέρει τι τον περιμένει, έχει χάσει την εμπιστοσύνη του στην πολιτική και στους πολιτικούς, έτσι είναι απρόβλεπτο τι μπορεί να κάνει κάποιος ή να γυρίσει σε παλιές συνταγές ή ακόμα να ψάξει σε κάτι καινούριο. Υπάρχει τεράστια ανασφάλεια και δυσπιστία, η λέξη η κατάλληλη είναι δυσπιστία.

eg

Ένα σπουδαίο κεφάλαιο στα πρώτα σου δισκογραφικά βήματα, ήταν το δίδυμο Στ. Κραουνάκης& Λίνα Νικολακοπούλου. Ήταν για σένα «το κλειδί» για να μπεις στην δισκογραφία και ν ασχοληθείς με το τραγούδι;

Είχα αρχίσει να ασχολούμαι και πριν τους γνωρίσω, αλλά το σημαντικό ήταν ότι αυτοί οι άνθρωποι με ακούσανε όταν ήμουν δέκα εννιά , είκοσι χρονών και ξαφνικά εμπιστεύτηκαν τα καινούρια τους τραγούδια σε ένα παιδί ,άγουρο . Βέβαια καταλαβαίνεις αν ακούσεις ένα παιδί ακόμα και δώδεκα δεκατέσσερα χρονών αν έχει δυνατότητες να κάνει κάτι.Όταν είσαι στο απόγειο της καριέρας σου που ας μη ξεχνάμε ότι εκείνη την εποχή ήταν τεράστια ονόματα και ο Σταμάτης και η Λίνα , είχαν κάνει τεράστιες επιτυχίες, θα μπορούσαν να κάνουν συνεργασία με τον οποιονδήποτε και ξαφνικά εμπιστεύτηκαν ένα παιδί είκοσι χρονών. Άρα ότι και να πω είναι λίγο, τους χρωστάω τεράστια ευγνωμοσύνη γιατί αυτό δε το κάνεις εύκολα. Για εμένα αυτή ήταν η διαδρομή αυτούς τους ανθρώπους έχω να ευγνωμονώ.

Ένας από τους συνθέτες που βρεθήκατε μαζί δισκογραφικά, το 2015 είναι ο Κωνσταντίνος Βελιάδης. Μάλιστα, συνεργάζεστε κι επί σκηνής μαζί. Η πρώτη σας συνεργασία, αποτυπώθηκε σε CD με τον τίτλο «ΠΗΡΕ ΦΟΡΑ ΟΛΗ ΧΩΡΑ, σε στίχους του Τέρπανδρου. Το δικό σας όμως δισκογραφικό ολοκλήρωμα, ήρθε με το άλμπουμ «ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΝΟΙΚΩ». Υπάρχει κι ένα τραγούδι που το ερμηνεύεις με τον Γιώργο Νταλάρα. Θα ήθελα να μας μιλήσεις για τον Κων/νο, τον Τέρπανδρο, τον Γιώργο, αλλά και όλη εκείνη την ατμόσφαιρα που υπήρχε από την γέννηση της συνεργασίας μέχρι την έκδοση του δίσκου .

Κατά αρχάς γνώρισα τον Κωνσταντίνο πριν μερικά χρόνια , μου είπε γράφει κάποια τραγούδια και ήθελε να τα ακούσω ,βρεθήκαμε και μου έβαλε και άκουσα τραγούδια , γνώρισα και τον Τέπανδρο και ακούσαμε τραγούδια. Ήταν με την διάθεση αν θέλεις κάποια τραγούδια να τα πάρεις να τα βάλεις σε κάποιο δίσκο σου, τότε λοιπόν τους πρότεινα να κάνουν ένα δίσκο, αυτοί σαν δημιουργοί όπως τον παλιό καλό καιρό και να ζητήσουν από τραγουδιστές να έρθουν να πουν τα τραγούδια τους. Με ακούσανε και το θεωρώ σημαντικό ότι με ακούσανε , πήγαν βρήκαν τραγουδιστές, την Γιώτα Νέγκα, την Σαββέρια Μαργιολά, την Αρετή Κετιμέ , την Μελίνα Ασλανίδου και έγινε αυτός ο δίσκος. Αυτό ήταν πολύ σημαντικό , μπορεί να έχεις δώσει πάρα πολλά τραγούδια στη δισκογραφία αλλά έτσι δεν αναγνωρίζεσαι , δίνοντας αυτά τα τραγούδια με αυτό τον τρόπο έγινε κάποια αίσθηση στο κοινό. Αμέσως μετά μου φέρανε καινούρια τραγούδια θεωρώντας ότι είμαι ο άνθρωπος που τους έβαλε σε αυτή την διαδικασία και επειδή ήταν πολύ ωραία , αποφασίσαμε να κάνουμε ένα ολόκληρο δίσκο μαζί που το αποτέλεσμα σ' αυτή την δύσκολη εποχή κατάφερε ο δίσκος αυτός να γίνει πλατινένιος. Ήταν πολύ ωραία τραγούδια, βοήθησε και η συμμετοχή του καλού μου φίλου του Γιώργου Νταλάρα , του το πρότεινε ο Κώστας ως έκπληξη σε εμένα επειδή ήξερε την καλή μας σχέση και το πόσο καλοί φίλοι είμαστε και έτσι βγήκε ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα , ένας πολύ ωραίος δίσκος σε δύσκολες εποχές. Σε εμένα πρόσθεσε ακόμα λίγα τραγούδια στη περιουσία μου και στη κληρονομιά μου.

eg

Νέα δισκογραφική οικογένεια. Ανήκεις στην HEVENMUSIC. Πρόσφατα, κυκλοφόρησαν δύο νέα τραγούδια που τα ερμηνεύεις μοναδικά. Το πρώτο, με την υπογραφή από το συγκρότημα ΜΕΛΙΣΣΕΣ, με τον τίτλο 'ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΑΡΓΑ, και το δεύτερο με τον τίτλο, ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ, σε μουσική Νίκου Μαυρέση και στοίχους του Νίκου Μωραΐτη. Υπάρχει κάποιο άλλο νέο ανακοινώσιμο καλλιτεχνικό σας βήμα που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας;

Θα βγει αυτός ο δίσκος που θα έχει ακόμα δυο τρία καινούρια τραγούδια , ένα που γράφτηκε για σκοπό του δίσκου , για να μπει σ αυτό το δίσκο σε στίχο Νίκο Μωραίτη και μουσική του Βασίλη Γαβριηλίδη, αλλά και κάποια άλλα που έχουμε κάνει για κάποια σήριαλ και κάποιες εκπομπές στη τηλεόραση και δεν έχουν κυκλοφορήσει δισκογραφικά . Επίσης θα είναι και τραγούδια που έχω πει τα τελευταία χρόνια σε δίσκους άλλων συναδέλφων που συμμετείχα φιλικά.

Πρίν λίγο καιρό, ήσουν ένας από τους κριτές του RisingStar. Θα ήθελα να μοιραστείς μαζί μας αυτή σου την εμπειρία, όπως και τις στιγμές στο πλάι με τον Αντώνη Ρέμο, την Δέσποινα Βανδή, και τον Χρήστο Μάστορα.

Εγώ πέρασα πάρα πολύ ωραία, στην αρχή το έκανα με αγωνία και άγχος γιατί είμαι από τους ανθρώπους που δε κάθονται να παρακολουθήσουν πολύ τηλεόραση ,είχα δει αποσπάσματα δυο φορές σε ζάπινγκ από αντίστοιχα shows οπότε ήταν κάτι που ήταν ξένο για εμένα. Παρόλα αυτά είχα τα εχέγγυα ότι θα γινόταν μια πολύ καλή παραγωγή ,ήταν και το γεγονός ότι η Δέσποινα και ο Αντώνης ήταν φίλοι από τον καιρό που ήμασταν είκοσι χρονών και έτσι υπήρχε καλή σχέση, τον Χρήστο δε τον ήξερα γνωριστήκαμε εκεί. Και έτσι πήρα την απόφαση να το κάνω αλλά βέβαια οι φίλοι μου και οι γνωστοί μου ήξεραν ότι δεν πήγα σαν κριτής , δεν το έκανα ποτέ στη ζωή μου τον κριτή, πρόσφερα ότι ήταν δυνατόν από αυτά που εγώ έμαθα τόσα χρόνια σ αυτή τη δουλειά. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να μεταφέρεις όλα όσα σου έχουν μάθει εσένα όλοι αυτοί οι άνθρωποι που δούλεψα μαζί τους . Τα μυστικά, ότι έμαθα να μεταφέρω στα παιδιά που έχουν όνειρο να ασχοληθούν με το τραγούδι.

Εμφανίζεστε στη μουσική σκηνή Passport - Κεραμεικός«» μαζί με μία νέα συνοδοιπόρο, την Περσεφόνη Μήλια. Πείτε μου λίγα λόγια για τη δομή του προγράμματος, και τους συνεργάτες

Η Περσεφόνη μου άρεσε πάρα πολύ όταν την άκουσα και ήθελα να βρεθούμε κάποια στιγμή στη σκηνή. Εδώ στο Passport αυτό που κάνω είναι μια διαδρομή σε όλα τα τραγούδια της δικής μου δισκογραφίας ,της παλιάς αλλά και τα καινούρια τραγούδια , όλα αυτά μπλεγμένα με άλλα τραγούδια που μου αρέσουν επίσης παλιά και καινούρια. Ο στόχος είναι να ακουστούν καλά τραγούδια και να διασκεδάσει ο κόσμος , περάσει καλά. Για εμένα το κομμάτι της διασκέδασης παρότι με κατατάσσουν στους έντεχνους λαϊκούς τραγουδιστές , πολλοί θεωρούνε τους έντεχνους λαϊκούς τραγουδιστές ότι πάνε για να ακούσουνε χωρίς να διασκεδάσουνε , η διασκέδαση θεωρείται αμάρτημα. Για εμένα είναι σημαντικό ο κόσμος να έρχεται να διασκεδάζει να περνάει καλά με ωραία τραγούδια. Αυτός είναι ο στόχος μου και για άλλη μια φορά πέτυχε. Πέτυχε και με την βοήθεια των σπουδαίων συνεργατών μου , που είναι μια ομάδα νέων καλλιτεχνών από την Θεσσαλονίκη με αρχηγό τον Κωνσταντίνο και βεβαίως με την Περσεφόνη που απέδειξε ότι είχα πολύ δίκιο και ήθελα να είμαστε μαζί στη σκηνή.

eg

Θα θέλα να βγάλουμε ένα top 10 με τα καλύτερα τραγούδια σου;

Δύσκολο πολύ, θα μπλέξουμε με τα καλύτερα γιατί μπορεί τα καλύτερα να είναι κάποια που δεν έχουν γίνει γνωστά από αυτά που θεωρώ εγώ και μπορεί να αδικήσω κι όλα . Καλό είναι ο καθένας να κάνει το δικό του top ten και να αγαπάει αυτά που θέλει. Το καλό είναι ότι έχω πολλά αυτό είναι το πιο σημαντικό.

Αφησα για το τέλος, να μας μιλήσεις για την μεγάλη σου αγάπη, που είναι τ αεροπλάνα, και οι πτήσεις. Μάλιστα, σε μια απ΄ αυτές τις πτήσεις, μας «τρόμαξες» με το ατύχημα που είχες. Αν δεν σε κέρδιζε το τραγούδι, το επάγγελμα που θ ακολουθούσες θα ήταν πιλότος;

Μα το ακολουθώ το επάγγελμα του πιλότου, δουλεύω είμαι επαγγελματίας πιλότος αερογραμμών, οπότε δε χρειαζόταν να αφήσω το τραγούδι για να το κάνω. Το έκανα παράλληλα με πολύ δυσκολία , πολύ ζόρι , πολύ στέρηση άλλων πραγμάτων και ελεύθερου χρόνου. Το σημαντικότερο είναι να κάνεις αυτό που αγαπάς, νιώθω τυχερός που έκανα τα δυο χόμπι μου επαγγέλματα και βρίσκω την ισορροπία ανάμεσα σε αυτά και στην τρίτη αγάπη που είναι η οικογένειά μου από το να σπαταλάω το χρόνο μου σε καφετέριες ή στο να μη κάνω τίποτα και να είμαι στο σπίτι και να βλέπω τηλεόραση .

Κλείνοντας θα ήθελα να μου πείς μια από τις καλύτερες συμβουλές που σου έχουν δώσει και την ακολουθείς ακόμα

Μια συμβουλή που μου έδωσε η μεγάλη μου αδερφή , η Αλκηστη Πρωτοψάλτη , άδραξε την μέρα. Δε χρειάζεται να πω τίποτα περισσότερο, εκμεταλλεύσου την κάθε μέρα σου όσο περισσότερο μπορείς, να μην περνάει ο χρόνος χαμένος και μη σπαταλάς άδικα τις ώρες σου.

Συνέντευξη: Μιχάλης Αδαμάντιου

Επιμέλεια συνέντευξης: Μιχάλης Αδαμάντιου, Κωνσταντίνος Αδαμόπουλος, Κατερίνα Χορτατσίανη

Να ευχαριστήσουμε το Passport Κεραμεικός για την φιλοξενία.